ÎNSCRIERI

ATENȚIE! Conform metodologiei (secțiunea I), pot beneficia de tabere numai studenții de până la 35 de ani, integraliști (cu excepția cazurilor sociale), la buget sau cu taxă, din ciclurile de master și licență (inclusiv anii III și Master II). Mediile și criteriul de integralitate luate în calcul vor fi cele aferente anului academic anterior (2016-2017). Pentru anul 1 și M1 în curs se va lua în calcul doar semestrul 1 2017-2018.

Completarea și depunerea cererilor se face:

  • la Secretariatul FLLS, în timpul programului de lucru cu studenții, până la data de 22.05.2018 (inclusiv);
  • prin email (cererea semnată şi scanată) – tabere@lls.unibuc.ro până marți, 22 MAI, ora 23:59;*
  • prin fax la nr. de tel 021.312.13.13 până marți, 22 MAI, ora 16:00.*

Studenții care au avut activități extracurriculare (conform metodologiei, secțiunea 1), trebuie să aducă actele doveditoare împreună cu cererea. Studenții care se încadrează la criteriul social vor aduce acte care să justifice fiecare caz în parte (pentru detalii, consultați metodologia – secțiunea I, cap. II, art. 4-5).

Cererea poate fi descărcată AICI. ATENȚIE! La cerere (indiferent cum este trimisă) se atașează și o copie a actului de identitate!

ATENȚIE – Acest anunț va fi actualizat periodic, vă rugăm să verificați site-ul pe tot parcursul procesului.

*Dacă cererea nu este depusă fizic, originalul va fi adus la întâlnirea cu beneficiarii!

Metodologia poate fi descărcată AICI. Numărul de locuri repartizat FLLS nu a fost încă stabilit

CALENDAR
  • până la 22 mai, depunerea cererilor (informații mai sus);
  • 28 mai, afișarea listei cererilor depuse;
  • 28 mai – 3 iunie, sesizări/completări pe marginea listei afișate – doar prin email la tabere@lls.unibuc.ro;
  • 11 iunie – afișarea listei beneficiarilor;
  • 11-12 iunie depunerea contestaţiilor la Secretariat, în timpul programului/prin email – tabere@lls.unibuc.ro;
  • 15 iunie – afișarea listei finale;
  • 15-21 iunie – afișarea listei locurilor (în serii și destinații) alocat FLLS;
  • 22 iunie – întâlnirea cu beneficiarii. ATENȚIE! Prezența este obligatorie! Beneficiarii care nu vor putea fi prezenți sunt rugați fie să trimită un reprezentant cu copia actului de identitate fie să RĂSPUNDĂ LA TELEFON (numărul trecut în cerere). Persoanele care nu vor fi prezente, nu vor avea reprezentanți și nu vor răspunde la telefon în intervalul ședinței de repartizare VOR PIERDE LOCUL.

 

Share This