ANUNȚ IMPORTANT PRIVIND SESIUNILE IUNIE 2020, SEPTEMBRIE 2020, FEBRUARIE 2021

Consiliul Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine a decis modificarea structurii examenului de finalizare a studiilor universitare de licenţă pentru sesiunea iunie 2020 (respectiv, septembrie 2020 şi februarie 2021), în condiţiile restricţiilor care decurg din declararea stării de urgenţă şi cele ulterioare acesteia. Astfel:

Program de studii Structura examen de licenţă
Limbă şi literatură modernă (Filologie) Susţinerea lucrării de licenţă (online)
Studii culturale Susţinerea  lucrării de licenţă (online)
Limbi moderne aplicate Susţinerea  lucrării de licenţă (online)
Traducere şi interpretare 1. Proba de interpretare consecutivă (online)
2. Susţinerea lucrării de licență (online)

 

Examenul de finalizare a studiilor universitare de licenţă pentru toate programele de studii din facultatea noastră se va desfăşura cu respectarea calendarului actual, adică în perioada 18 – 30 iunie 2020.

Precizări (din Procedura-cadru privind desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor de licență și master pentru anul universitar 2019-2020 pe perioada stării de urgență și a impunerii unor restricții de distanțare socială adoptată de Universitatea din Bucureşti)

  1. Modificările aprobate de Senatul Universităţii din Bucureşti pentru structura examenului de finalizare sunt valabile pentru toate sesiunile aferente anului universitar 2019-2020 (iunie-iulie 2020, septembrie 2020, februarie 2021 – acolo unde acestea se organizează) și numai pentru aceste sesiuni.
  2. La examenul de finalizare se pot înscrie și absolvenții din promoțiile anterioare.
  3. Calendarul și documentele necesare înscrierii se afișează pe site-ul facultății cu cel puțin 2 săptămâni înainte de data examenului.
  4. Înscrierea absolvenților se va realiza cu cel puțin 5 zile înainte de data primei probe.

Vom reveni cu detalii despre procedura de înscriere şi datele examenelor de licenţă în calendarul prevăzut la punctul 3.

Structura examenului de finalizare a studiilor universitare de masterat rămâne neschimbată, însă procedurile de susținere a probelor și de înscriere vor ține seamă de restricțiile care decurg din declararea stării de urgenţă şi cele ulterioare acesteia:

Programul de masterat Structura examenului de finalizare a studiilor universitare de masterat
Masteratul Cultura şi Limbajul Organizaţiilor Europene (CLOE) Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul European pentru Formarea Interpreților de Conferință (MEFIC)

Susţinerea online a lucrării de disertație

Probă orală online (interpretare consecutivă și interpretare simultană la ambele limbi studiate)

Masteratul de Lingvistică a Limbii Engleze. Metode şi Aplicaţii Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul de Studii Americane Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul de Studii Culturale Britanice Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul pentru Traducerea Textului Literar Contemporan Susţinerea online a lucrării de disertație
Masterat în Traduceri și Terminologii Specializate Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul Strategii Comunicaţionale şi Interculturale – Literare şi Lingvistice (SCILL) Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul de Studii Est-Asiatice Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul Spațiul Islamic: Societăți, Culturi, Mentalități Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul de Studii Franceze şi Francofone Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul de Studii Culturale Slave: Rusia şi ţările slave din Centrul şi Estul Europei Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul de Studii Religioase – Texte și Tradiții Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul de Traductologie Latino-Romanică Susţinerea online a lucrării de disertație
Masteratul de Studii Hispanice Susţinerea online a lucrării de disertație
Planificare

ÎNSCRIERI:

Înscrierea va avea loc exclusiv ONLINE, printr-un formular care va fi disponibil în perioada 1-2 SEPTEMBRIE. Formularul se va completa folosind adresele de email instituționale (din platforma Office 365 – mai multe informații AICI pentru studenții promoției 2020 – inclusiv reînmatriculări și semestre de grație). Actele necesare vor fi preluate din dosarul studentului. La ridicarea adeverinței de licență/disertație, absolvenții vor semna documentele necesare pentru emiterea diplomei și vor aduce două fotografii 3/4 (pe hârtie fotografică) și eventualele completări de acte necesare (care nu se aflau în dosar – persoanele care se află în această situație vor fi anunțate prin email în timp util).

Depunerea lucrărilor de licență și disertație va avea loc prin același formular, varianta încărcată fiind transmisă automat către comisii și fiind considerată cea finală. NU se va putea reveni asupra fișierului încărcat prin formular. Se recomandă ca fișierul să fie în format PDF, vor fi acceptate și variante DOC sau DOCX. Lucrările NU se vor mai depune în format fizic.

Pentru înscriere, este necesar să completați formularul de tip exit-survey al Universității din București (disponibil AICI) și să salvați documentul rezultat într-un fișier PDF (folosiți funcția print – > print to PDF). Acest document va fi încărcat în formularul de înscriere!

În atenția absolvenților promoțiilor anterioare!

Actele necesare vor fi preluate din dosarul studentului. La ridicarea adeverinței de licență (la începutul lunii iulie), absolvenții vor semna documentele necesare pentru emiterea diplomei și vor aduce două fotografii 3/4 (pe hârtie fotografică) și eventualele completări de acte necesare (care nu se aflau în dosar – persoanele care se află în această situație vor fi anunțate prin email în timp util).

Pentru înscriere, absolvenții promoțiilor anterioare:

  • dacă nu au susținut probele prevăzute în această sesiune (mai multe informații mai sus) – trebuie să solicite printr-un formular (disponibil în curând), între 24 și 27 august, primirea unui cont temporar în platforma Office 365. Acest pas este obligatoriu. Apoi, vor completa formularul de înscriere de mai sus în perioada indicată, la fel ca absolvenții promoției 2020 (inclusiv încărcarea lucrării de licență/disertație). Contul va fi folosit pentru înscriere și susținerea probelor;
  • dacă au susținut deja în sesiunile anterioare probele prevăzute (mai multe informații mai sus) și doresc să solicite numai echivalarea probelor susținute anterior – vor completa un alt formular (disponibil în curând) fără a fi nevoie de o adresă instituțională. ATENȚIE! În acest caz, formularul de tip exit-survey al Universității din București (disponibil AICI) va fi imprimat, semnat și adus la ridicarea adeverinței de licență!

ATENȚIE! Studenții secției de Traducere și Interpretare se pot înscrie pentru susținerea uneia dintre probe fără să o susțină pe cealaltă (pot opta pentru susținerea licenței, susținerea celor două examene orale sau pentru toate probele).

Orice probleme tehnice vor fi semnalate la adresa de email suport@lls.unibuc.ro. Mesajul trebuie să conțină, obligatoriu, următoarele: date de identificare (nume, CNP, secție absolvită), promoția (curentă – 2020 sau o promoție anterioară) și un screenshot sau o poză a mesajului de eroare, 

PLANIFICARE PROBE:

ATENȚIE! Toate probele vor fi susține online, pe Google Meet sau Microsoft Teams (Office 365) – mai multe detalii vor fi comunicate prin email celor înscriși.

SUSȚINEREA LUCRĂRII (Limbă și Literatură, Studii Culturale, Limbi Moderne Aplicate) – 4 septembrie

TRADUCERE ȘI INTERPRETARE (Engleză) – examene și susținerea lucrării – 5 și 6 septembrie

TRADUCERE ȘI INTERPRETARE (Franceză) – examene și susținerea lucrării – 4 și 7 septembrie

TRADUCERE ȘI INTERPRETARE (Germană) – examene și susținerea lucrării – 8 și 9 septembrie

TRADUCERE ȘI INTERPRETARE (Spaniolă, Italiană, Rusă) – examene și susținerea lucrării – 10 septembrie

Comisiile de licență pot fi consultate AICI.

Comisiile de masterat pot fi consultate AICI.

Share This