Selectează o Pagină

Admitere Masterat 2024

Locuri (buget / taxă) și modalități de admitere (septembrie 2024)

Admitere candidați non-UE / Admission for Non-EU candidates

Informații despre programele de masterat ale FLLS Informații despre Masteratul Didactic

Vă invităm să intrați pe grupul de Facebook Admiterea FLLS pentru master unde vor apărea mai multe informații și veți primi răspunsuri la întrebări.

Contact: master@lls.unibuc.ro

ADMITERE SEPTEMBRIE 2024

11 – 16 SEPTEMBRIE: ÎNSCRIERI

Etapa 1 (online): preînscriere pe platforma admiterii (vedeți instrucțiunile de acces)
Etapa 2 (fizic): depunerea dosarului la Comisia centrală de admitere (Pitar Moș, sala „British Cultural Studies”, et. 1)
Ambele etape sunt obligatorii. Pentru înscrierea fizică nu este necesară o programare.
Program: LU-DU, 10:00-14:00

 

17 – 19 SEPTEMBRIE: PROBE DE CONCURS

Locuri (buget / taxă) și modalități de admitere
Programare probe de concurs
Formular contestație probă scrisă

 

20 SEPTEMBRIE: AFIȘAREA REZULTATELOR INIȚIALE

Rezultate admitere masterat (20 septembrie)
Rezultate admitere masterat români de pretutindeni (20 septembrie)

 

21 – 22 SEPTEMBRIE: CONFIRMĂRI ȘI RETRAGERI

Program
SB, DU: 10:00-14:00

Confirmarea locului se efectuează exclusiv online – prin completarea FORMULARULUI dacă și numai dacă dosarul dv. conține toate actele necesare în original. În caz contrar, trebuie să vă prezentați la Comisia centrală de admitere (Pitar Moș) cu actele în original, pentru completarea dosarului.

Confirmarea locului este însoțită de semnarea contractului de studii (online – sau fizic) și de achitarea taxei de înmatriculare de 50 RON (online sau la casieria din Pitar Moș). Atenție, prin decizia Senatului Universității din București, taxa de înmatriculare este nereturnabilă.

La completarea formularului de confirmare vi se va cere să încărcați în format pdf o copie a C.I., contractul de studii semnat și chitanța de plată a taxei de înmatriculare.

Contractul de studii se descarcă de la acest link, se completează și se semnează în format electronic. Pentru deschidere, completare și semnare folosiți versiunea actuală a Adobe Acrobat.

Dacă v-ați înscris la concursul de admitere cu mai multe opțiuni de programe, trebuie să vă exprimați alegerea (confirmare / retragere) pentru fiecare dintre ele. 

Retragerea definitivă din admitere se efectuează exclusiv online – prin completarea FORMULARULUI – dacă nu aveți acte originale în dosar. În caz contrar, trebuie să vă prezentați în persoană la Comisia centrală de admitere (Pitar Moș).

 

23 SEPTEMBRIE: AFIȘARE REZULTATE DEFINITIVE

Rezultate finale admitere masterat (23 septembrie)

CONTACT

În perioada admiterii, ne puteți contacta la adresa master@lls.unibuc.ro.

ACTE NECESARE

În cazuri excepționale, candidații care nu se pot prezenta în intervalul de înscrieri din motive obiective (restricții de călătorie, auto-izolare, carantină etc.), pot contacta comisia de admitere prin e-mail (master@lls.unibuc.ro) pentru a primi instrucțiuni suplimentare.

DOSARUL DE ÎNSCRIERE
Dosarul de înscriere trebuie să conțină următoarele acte:
1. fișă tip de înscriere (se generează la înscriere, din platformă, în momentul validării dosarului de către Comisia centrală);
2. trei fotografii 3/4 cm (cu numele trecut pe verso);
3. adeverință medicală tip, din care să rezulte că este apt pentru facultatea la care candidează (valabilitate 30 de zile);
4. chitanță de plată a taxei de înscriere de 250 RON/program la concursul de admitere în conformitate cu taxele aprobate de Senatul Universității din București;
5. (dacă este cazul) acte justificative pentru scutirea de taxă;
6. diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta, în original, copie legalizată sau copie certificată cu originalul;
7. diploma de licență în original / adeverință de licență pentru promoția 2024 sau copie legalizată / copie certificată conform cu originalul, însoțită de o adeverință din care să rezulte unde se află originalul;

Diplomele se aduc în original, dacă au fost emise, cu excepția cazului în care originalul este în evidența unei alte facultăți, caz în care se aduce o copie legalizată și o adeverință în acest sens.

8. documentul de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României eliberat conform legislației în vigoare la momentul întocmirii (dacă este cazul);
9. B.I./C.I./pașaport în copie simplă;
10. certificatul de naștere, în copie legalizată sau certificată conform cu originalul;
11. (dacă este cazul) certificat de căsătorie, copie legalizată sau copie certificată conform cu originalul;
12. (dacă este cazul) declarație pe proprie răspundere dacă anterior candidatul a absolvit un program de masterat la buget.

ATENȚIE! Actele solicitate în original (diplomele de studii / adeverințele care țin locul acestora până la emitere) trebuie depuse la dosar în original pentru toți candidații care doresc să ocupe un loc bugetat. În caz contrar, candidații respectivi nu vor putea confirma decât locuri cu taxă.

DOCUMENTE PROBĂ DE CONCURS
Orice document prevăzut ca probă de concurs (detalii AICI) se va încărca ONLINE la înscrierea pe platforma admiterii. Accesul la platformă este permis din data de 11 septembrie, ora 00:00 până la data de 16 septembrie, ora 16:00.

ATENȚIE! Candidații care nu vor transmite materialele solicitate ca probă de concurs până la finalul perioadei de înscrieri vor fi considerați absenți la proba respectivă.

DOCUMENTE SCUTIRE TAXĂ DE ÎNSCRIERE LA ADMITERE

Scutirile de taxă li se acordă numai candidaților cu vârsta sub 26 de ani.
Candidații etnici sunt scutiți de taxa de admitere, conform OM 4107/2018.
Copiii personalului didactic și didactic auxiliar aflat în activitate sau pensionat, precum și cei proveniți din familii monoparentale sunt scutiți de plata taxelor de înscriere la concursurile de admitere în învățământul superior.

Candidații care solicită scutire de taxă de înscriere la concursul de admitere vor prezenta unul din următoarele documente:
• cópii legalizate / certificate conform cu originalul după certificatele de deces ale părinților
• adeverinţe de la casa de copii (în cazul celor aflaţi în această situaţie)
• adeverințe din care să rezulte calitatea de personal didactic, în activitate, a susținătorilor legali
• în cazul familiilor monoparentale (candidatul are sub 26 de ani și este în întreținerea unui singur părinte), aceste documente sunt, după caz: ♦ certificatul de naștere al candidatului (tatăl nedeclarat); ♦ hotărâre judecătorească (părinte dispărut / în sistemul penitenciar); ♦ hotărâre judecătorească de divorț (doar pentru custodie exclusivă!); ♦ declarație pe propria răspundere la notar că părinții nu au fost niciodată căsătoriți sau că unul din părinți nu participă la îngrijirea candidatului (în cazul divorțurilor cu custodie comună).

ATENȚIE! Prin copie conform cu originalul se înțelege prezentarea unei copii simple (xerox) și a originalului documentului respectiv la înscriere. Personalul Facultății de Limbi și Literaturi Străine va verifica autenticitatea copiei care rămâne la dosar, originalul fiind păstrat de candidat.

TAXE

Taxa de admitere este de 250 RON/program și se achită online (AICI) sau la facultate (în numerar, nefiind posibilă plata cu cardul), în timpul programului de înscrieri.

ATENȚIE! Taxa de admitere se plătește pentru fiecare program la care se înscrie candidatul.

Scutirile de taxă li se acordă numai candidaților cu vârsta sub 26 de ani.

Candidații etnici sunt scutiți de taxa de admitere, conform OM 4107/2018.

Candidații care solicită scutirea de la taxa de admitere vor prezenta unul din următoarele documente:

  • cópii legalizate / certificate conform cu originalul după certificatele de deces ale părinților
  • adeverinţe de la casa de copii (în cazul celor aflaţi în această situaţie)
  • adeverințe din care să rezulte calitatea de personal didactic, în activitate, a susținătorilor legali
  • în cazul familiilor monoparentale (candidatul este în întreținerea unui singur părinte), aceste documente sunt, după caz: ♦ certificatul de naștere al candidatului (tatăl nedeclarat); ♦ hotărâre judecătorească (părinte dispărut / în sistemul penitenciar); ♦ hotărâre judecătorească de divorț (doar pentru custodie exclusivă!); ♦ declarație pe propria răspundere la notar că părinții nu au fost niciodată căsătoriți sau că unul din părinți nu participă la îngrijirea candidatului (în cazul divorțurilor cu custodie comună).


Taxa anuală de școlaritate
(în cazul ocupării unui loc cu taxă) pentru seria 2024-2026 este de 5000 RON. Cuantumul se indexează anual în raport cu rata inflației.

Zilele Porților Deschise 2024

Facultatea își va deschide porțile în spațiul virtual în intervalul 15-25 aprilie 2024, în formatul unor webinare pentru fiecare program, organizate în parteneriat cu Asociația Studenților din Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (ASLS).

Vă așteptăm și pe grupul de Facebook dedicat Zilelor Porților Deschise.

Vă rugăm să completați formularul de înscriere și veți primi linkul prin e-mail. Calendarul prezentărilor:

 

ADMITERE IULIE 2024

8 – 14 IULIE: ÎNSCRIERI

Etapa 1 (online): preînscriere pe platforma admiterii (vedeți instrucțiunile de acces)
Etapa 2 (fizic): depunerea dosarului la Comisia centrală de admitere (Pitar Moș, sala „British Cultural Studies”, et. 1)
Program: LU-DU, 10:00-14:00

 

16 – 20 IULIE: PROBE DE CONCURS

Programarea probelor de admitere
Formular contestație probă scrisă

 

23 IULIE: AFIȘAREA REZULTATELOR INIȚIALE

Masterat Didactic – Rezultate scrisoare de intenție (18 iulie)
Masterat Didactic – Rezultate (20 iulie)
Rezultate admitere masterat (22 iulie)
Rezultate admitere masterat (români de pretutindeni) (22 iulie)

 

29 IULIE: AFIȘAREA REZULTATELOR FINALE

Masterat Didactic – Rezultate finale (29 iulie)
Rezultate finale admitere masterat (29 iulie)
Rezultate finale admitere masterat (români de pretutindeni) (29 iulie)

 

23 – 25 IULIE: CONFIRMĂRI ȘI RETRAGERI

Program
MA, MI, JO: 10:00-14:00

Confirmarea locului se efectuează exclusiv online – prin completarea FORMULARULUI dacă și numai dacă dosarul dv. conține toate actele necesare în original. În caz contrar, trebuie să vă prezentați la Comisia centrală de admitere (Pitar Moș) cu actele în original, pentru completarea dosarului.

Confirmarea locului este însoțită de semnarea contractului de studii (online – sau fizic) și de achitarea taxei de înmatriculare de 50 RON (online sau la casieria din Pitar Moș). Atenție, prin decizia Senatului Universității din București, taxa de înmatriculare este nereturnabilă.

Contractul de studii se descarcă de la acest link, se completează și se semnează în format electronic. Pentru deschidere, completare și semnare folosiți versiunea actuală a Adobe Acrobat.

Dacă v-ați înscris la concursul de admitere cu mai multe opțiuni de programe, trebuie să vă exprimați alegerea pentru fiecare dintre ele. 

Retragerea definitivă din admitere se efectuează exclusiv online – prin completarea FORMULARULUI – dacă nu aveți acte originale în dosar. În caz contrar, trebuie să vă prezentați în persoană la Comisia centrală de admitere (Pitar Moș).

 

CONTACT

În perioada admiterii, ne puteți contacta la adresa master@lls.unibuc.ro.