Platforme electronice

Informații pentru studenții din anul 1 (licență și master)

Platformele de mai jos nu sunt încă disponibile integral pentru anul 2020/2021. Aplicația UMS este în curs de actualizare cu o versiune nouă, accesibilă cu adresa instituțională. Mai multe informații vor fi disponibile în curând.

Statusul adreselor instituționale noi (inclusiv reînmatriculări, întreruperi, transferuri etc.) este:

ATENȚIE! Vă rugăm să verificați poșta electronică cu atenție, în special dosarul Promotions (la Gmail).

Anul 1 licență – adresele sunt disponibile, informațiile de autentificare au fost transmise prin e-mail în data de 26.10.2020.
Anul 1 master (cu excepția Masteratului Didactic) – adresele sunt disponibile, informațiile de autentificare au fost transmise prin e-mail în data de 26.10.2020.
Anul 1 master (Masteratul Didactic) – adresele sunt disponibile, informațiile de autentificare au fost transmise prin e-mail în data de 28.10.2020.
Întreruperi, reînmatriculări, transferuri – adresele sunt disponibile, informațiile de autentificare au fost transmise prin e-mail în data de 28.
10.2020.
Anul 1 doctorat – adresele sunt în lucru.

Celelalte solicitări (resetări, deblocări etc.) vor fi procesate în cel mai scurt timp posibil.

Adresa de contact pentru probleme cu adresele instituționale este suport@lls.unibuc.ro, însă vă rugăm să aveți în vedere că este o perioadă extrem de aglomerată.

Catalogul electronic (UMS)

Universitatea din București folosește sistemul electronic UMS, care permite verificarea situației școlare în mod electronic, folosind pentru acces CNP-ul și data nașterii studentului. 

Sistemul poate fi accesat aici: http://ums.unibuc.ro 

ATENȚIE! Sistemul nu este actualizat în timp real, de către cadrele didactice, așadar pot exista întârzieri între afișarea notelor și apariția lor în sistem.

Adrese instituționale de email pentru studenți

Universitatea din București oferă, începând cu anul academic 2019/2020, adrese de email instituțional tuturor studenților săi. Adresele sunt în platforma Microsoft Office 365, licențe de tip A1.

Accesarea acestor adrese se va face după cum urmează:

  • Verificarea adresei și a parolei în UMS (ums.unibuc.ro):
    • adresa de email apare în pagina „Date student” -> „Contact”. În câmpul „Email” veți găsi atât adresa personală de email cât și cea instituțională (de forma prenume.nume@s.unibuc.ro sau prenume.nume1@s.unibuc.ro sau prenume.nume2@s.unibuc.ro șamd.). Dacă ați avut mai multe înmatriculări la Universitatea din București (licență+master, mai multe programe de licență etc.), vă rugăm să verificați că sunteți în contextul potrivit folosind funcția„Schimbă context”).
    • Parola inițială este formată din seria și numărul cărții de identitate preluate din UMS, așadar vă rugăm să rețineți seria și numărul care apar în UMS, chiar dacă v-ați schimbat actul de identitate ulterior. Seria și numărul cărții de identitate apar în secțiunea „Date student” -> „Date generale”
  • Inițializarea contului de email instituțional:
    • Accesați https://login.microsoftonline.com/
    • Introduceți adresa de email preluată din UMS (ex. prenume.nume5@s.unibuc.ro)
    • Introduceți parola temporară formată din seria cărții de identitate (cu majuscule), numărul CI și un asterisc, fără spații între ele (de ex. AA123456*)
    • Alegeți o nouă parolă, care va deveni parola contului. Nu comunicați această parolă nimănui!
    • Urmați pașii următori indicați (introduceți și validați numărul de telefon și adresa de email personală). Atenție! Aceste date vor fi folosite pentru recuperarea parolei, dacă va fi nevoie.
    • Pentru ajutor cu pașii de mai sus, puteți urmări AICI ghidul realizat de Direcția IT&C a Universității din București.
  • Contul este activ și poate fi accesat de pe toate platformele Microsoft și alte servicii ale UB care folosesc autentificarea prin adresa instituțională.

Pentru probleme cu accesarea conturilor de email instituționale, vă rugăm să trimiteți un mesaj la adresa suport@lls.unibuc.ro, însoțit de un screenshot sau o poză a mesajului de eroare, preferabil folosind adresa de email personală oferită secretariatului facultății la înscriere (cea care apare în UMS lângă adresa instituțională) și toate informațiile relevante (nume, prenume, an, specializare, limba A).

Share This