Cultura și Limbajul Organizațiilor Europene (CLOE)

Director: Prof. Dr. Diana Ioniță

Condiții de admitere 2020

Se pot înscrie absolvenți ai secțiilor de filologie (specializările A/ B, L.M.A.), orice absolvent cunoscător a celor doua limbi.

CRITERIU DE ADMITERE: media de la examenul de licență

NUMĂR LOCURI: 50 (cu taxă și  cu finanțare de la buget) *

LIMBILE DE STUDIU: limba engleză în combinație cu limba franceză / germană / spaniolă

DURATA STUDIILOR: 4 semestre

Informații suplimentare cu privire la numărul de locuri și calendarul de admitere AICI

*anii trecuți, în urma redistribuirii locurilor de la buget, 98*% din masteranzi au fost acceptați la buget

Despre programul de studiu

AFILIERI: Consorțiul european Dukenet, Consorțiul European ANLEA/AILEA, burse Erasmus- Finlanda, Franța Marea Britanie, Polonia, Olanda. Participare anuală la competiții  internaționale.

TIPURI DE CURSURI/ ATELIERE

  • Modulul Comunicare în afaceri (oral);
  • Modulul Comunicare în afaceri (scris);
  • Modulul – Cultura Organizațională (Comunicarea Interpersonala, Bune practici în negociere, prezentare, întâlniri, tehnici de recrutare);
  • Modulul Civilizație Europeană Contemporană;
  • Modulul Organizațiile Europene;
  • Modulul – atelier de limbaj specializat (proiecte europene, limbaj juridic, politic financiar, corespondență în afaceri);
  • Modulul Drept (dreptul muncii, dreptul comunitar, dreptul comunitar al afacerilor);
  • Modulul Economie (Marketing, Macro-economie, Relații financiare internaționale):
  • Leadership în management.

 

PRACTICA PROFESIONALĂ: la firme recomandate de Camera de Comerț; M.A.I., marketing research, turism, iar studenții care lucrează deja, vor face acest tip de activitate la firmele angajatoare.

COLECTIVUL DE PROFESORI: cadre didactice de la Catedrele de Limba Engleză, Franceză, Germană, Spaniolă, Facultatea Administrație și Afaceri, A.S.E., Facultatea de Drept., Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării.

OPORTUNITĂȚI PE PIAȚA MUNCII

Caracterul pluridisciplinar asigură angajarea, astfel încât, în anul 2019, 97% dintre absolvenți au fost angajați în firme de profil.

  1. Editor;
  2. Traducător – traduceri specializate (domeniile economic, juridic, politic, administrativ) în doua limbi;
  3. Personal Assistant – firma de comerț, counselling, administrație, bănci;
  4. Expert marketing research;
  5. Documentarist: mapa negociatorului, prezentări de firme sau produs, elaborare de baze de date on-line, studii și sondaje de marketing;
  6. Organizator evenimente: team-building, simpozioane, saloane, congrese;
  7. Manager întreprindere mică sau mijlocie.

 

Share This