Selectează o Pagină

Platforme electronice

Universitatea din București oferă, începând cu anul academic 2019/2020, adrese de email instituțional tuturor studenților săi. Adresele sunt în platforma Microsoft Office 365, licențe de tip A1.

Accesarea acestor adrese se va face după cum urmează:

  • Transmiterea informațiilor de acces:
    • La începutul anului universitar (prima jumătate a lunii octombrie) se transmit, prin e-mail, informațiile de conectare către studenții admiși la licență și master în anul 1;
    • Contul este unic pentru fiecare persoană, indiferent de ciclurile de studii și facultățile din UB la care este sau a fost student (ex. un absolvent FLLS își va păstra aceeași adresă la masterat);
    • Viitorii studenți vor primi aceste informații pe adresele folosite în aplicația de admitere – dacă ați pierdut accesul la adresa folosită la admitere vă rugăm să completați formularul indicat mai jos pentru obținerea datelor de conectare;
    • Aceste informații sunt transmise printr-o aplicație automată, așadar vă rugăm să verificați dosarele spam sau junk sau secțiunea promotions pentru a găsi mesajul;
    • Vă rugăm INSISTENT să verificați adresele personale de e-mail (promotions, junk, spam etc.) înainte să completați formularul de suport tehnic!
  • Inițializarea contului de email instituțional:
    • Accesați https://login.microsoftonline.com/;
    • Introduceți datele de autentificare primite;
    • Reintroduceți vechea parolă și apoi alegeți o nouă parolă, care va deveni parola contului. Nu comunicați această parolă nimănui!
    • Urmați pașii următori indicați (introduceți și validați numărul de telefon și adresa de email personală, dacă vi se solicită);
    • Pentru ajutor cu pașii de mai sus, puteți urmări AICI ghidul realizat de Direcția IT&C a Universității din București.
  • Contul este activ și poate fi accesat de pe toate platformele Microsoft și alte servicii ale UB care folosesc autentificarea prin adresa instituțională (cum ar fi carnetul electronic).

Dacă nu ați primit sau nu mai aveți acces la informațiile de conectare, sau aveți probleme de acces (cont blocat, număr de telefon schimbat etc.), vă rugăm să completați formularul pentru suport tehnic AICI. ACEST FORMULAR ESTE DESTINAT NUMAI STUDENȚILOR FLLS.

Universitatea din București folosește sistemul electronic UMS, care permite verificarea situației școlare în mod electronic, folosind pentru acces adresele instituționale din platforma Office 365 (de tip prenume.nume@s.unibuc.ro, adresele @credis.unibuc.ro nu funcționează în carnetul electronic!).

Sistemul poate fi accesat aici: https://carnet.unibuc.ro 

Pentru eventuale probleme de acces la carnetul electronic (separate de cele legate de accesul la adresa instituțională!), vă rugăm să completați formularul de sesizare a problemelor AICI. ACEST FORMULAR ESTE DESTINAT NUMAI STUDENȚILOR FLLS.

ATENȚIE! Sistemul nu este actualizat în timp real, de către cadrele didactice, așadar pot exista întârzieri între afișarea notelor și apariția lor în sistem. Problemele legate de note (note greșite, lipsa notelor etc.) vor fi adresate (prin e-mail) secretarei de an.

Sisteme de videoconferință:

  • Microsoft Teams – login cu adresa instituțională (vezi mai sus) – ghid rapid de utilizare AICI;
  • Google Meet (cu/fără Classroom) – cont Google (Gmail) personal sau (la solicitarea cadrului didactic) cont de Google generat cu adresa instituțională (detalii AICI);
  • Zoom – autentificare cu/fără cont Zoom gratuit – detalii AICI. Vă recomandăm generarea unui cont Zoom folosind adresa instituțională (@s.unibuc.ro);
  • Cisco Webex – Poate fi folosit cu integrare în Microsoft Teams sau separat, folosind conturi gratuite.

Platforme de e-learning:

  • Teams – login cu adresa instituțională (vezi mai sus) – ghid rapid de utilizare AICI (ro);
  • Google Classroom – cont Google (gmail) personal sau (la solicitarea cadrului didactic), cont de Google generat cu adresa instituțională (detalii AICI);
  • Moodle – Adresa serverului Moodle din Universitatea din București este https://moodle.unibuc.ro/, autentificarea se face prin conturile MS365 (@s.unibuc.ro) pentru studenți, respectiv GSuite (@lls.unibuc.ro) pentru cadre didactice.