Etapa 2 (redistribuiri) 2024
- 28.09 (ora 17:00) – 30.09 (ora 23:59) – completarea formularului pentru redistribuiri:
- toți studenții care doresc să participe la redistribuiri vor trebui să completeze formularul de AICI, indiferent dacă au depus sau nu cerere în prima etapă;
- studenții care au primit loc în prima etapă se pot înscrie în etapa a doua doar dacă nu au contractat locul obținut inițial (sau se decazează până la data de 1 octombrie);
- 01.10 – afișarea listelor cererilor depuse și a punctajelor;
- Studenții care nu au trimis (toate) documentele aferente cazului social/prioritar au fost notificați prin e-mail;
- Studenții care apar codificat în liste, codul fiind numărul matricol, respectiv numărul de dosar pentru anul 1;
- Persoanele de pe listă care au primit deja un loc în prima etapă nu vor putea participa la redistribuiri dacă s-au cazat și nu s-au decazat până la finalul activității administratorilor de cămin din data de 1 octombrie.
- Lista poate fi consultată AICI; lista va fi parcursă în ordinea descrescătoare a punctajului;
- Cazurile prioritare (BSR/orfani/plasament etc.) și sociale (cu punctaj acordat pentru situația socială) vor fi clasate în ordinea punctajului, având mențiunea prioritar în listă și locul garantat în cazul în care numărul de locuri va fi mai mic decât poziția în ierarhie;
- Punctajul se formează după cum urmează:
- Anul 1 și M1 – înmulțirea mediei de admitere cu 60;
- Anul 2 – înmulțirea punctajului pe anul precedent (punctajul de la reclasificare) cu un factor de corecție pentru a respecta intervalul normal de punctaj pentru ceilalți ani (0-600), întrucât anul I are 63 de credite, iar disciplinele facultative (etica, voluntariatul) nu sunt luate în calcul;
- Anul 3 și M2 – punctajul rămâne cel calculat pentru reclasificare;
- Punctajul social, în cazul veniturilor mici, este acordat pentru venituri de cel mult 2363 RON/membru de familie (conform Procedurii de cazare a UB), în funcție de gravitatea cazului;
- 02.10 (până la ora 16:00) – depunerea de sesizări cu privire la listele afișate – prin email la cazari@asls.ro;
- 02.10 (seara) – afișarea ierarhiei cererilor din etapa a doua;
- Ierarhia poate fi consultată AICI;
- 03.10, ora 12:00 – ședință online de repartizare a locurilor din etapa a doua – ATENȚIE! PREZENȚA ESTE OBLIGATORIE! Linkul (Zoom) a fost transmis prin e-mail;
- 04.10-08.10 – cazarea efectivă a studenților.
Grozăvești C [IMPORTANT]
Transmitem mai jos mesajul primit astăzi (24.09) de la Comisia Centrală de Cazare (Universitatea din București).
„Către Comisia de cazare Facultatea de Limbi și Literaturi Străine,
Referitor la cazarea efectiva a studenților în căminul C Grozăvești
Având in vedere dotările cu mobilier contractate de Universitatea din București pentru îmbunătățirea condițiilor de cazare în căminele studențești, va facem cunoscut faptul ca firma furnizoare de paturi ne-a anunțat că nu poate livra și instala, deocamdată, întreaga cantitate contractată, conform termenilor contractuali.
În aceste condiții, studenții care au fost repartizați în căminul Grozăvești C vor putea veni în perioadă 25.09 – 01.10, așa cum a fost anunțat inițial, și vor putea să contracteze locul, să lase bagajele și să ia cheia, însă nu se vor putea caza până la montarea paturilor. O altă variantă ar fi ca aceștia să contracteze locul și să se cazeze în perioada 07.10 – 11.10.2024. Între 01.10 și 11.10 locurile alocate inițial nu se vor pierde dacă nu sunt contractate.
După data de 11.10.2024 locurile neconfirmate în acest cămin vor fi redistribuite (în etapa a 3a, la nivel de Universitate). Dacă nu doriți să contractați locul, vă rugăm să ne anunțați la adresa de e-mail: cazari@asls.ro cât mai repede posibil, astfel încât el să fie disponibil la etapa a 2a.
Daca se instalează mobilierul mai devreme de această dată vă vom anunța.
Cazări - etapa 1 (distribuiri)
Listele beneficiarilor locurilor la cămin în anul 2024/2025, etapa 1 (distribuiri):
- Doctorat
- Masterat II
- Masterat I
- Licență III
- Licență II
- Licență I (medie de Bacalaureat)
- Licență I (medie mixtă)
Locul repartizat va fi transmis în scurt timp prin e-mail (atât cel instituțional cât și cel personal indicat în formular – vă rugăm INSISTENT să verificați și secțiunea promotions / nedorite / spam). Toate persoanele apar în listă codificat cu numărul matricol (pentru anii în curs), respectiv numărul de legitimație (pentru admitere 2024). Răspunsul comisiei este de forma:
DA – a fost alocat un loc de cazare;
DA (prioritar) – a fost alocat un loc de cazare întrucât studentul se afla în una dintre situațiile definite ca prioritare de metodologia UB, chiar dacă punctajul/media era sub ultima medie cazată;
Continuitate – a fost alocat un loc în căminul și camera din anul anterior;
Continuitate (cămin) – a fost alocat un loc căminul din anul anterior, într-o altă cameră (ex. camera respectivă nu a fost repartizată către FLLS în 2023);
NU – nu a fost alocat un loc de cazare, din cauza lipsei locurilor.
În atenția candidaților care au primit loc la cămin: NU este necesară prezentarea unei cereri cu ștampila facultății la administrația căminului. Vor fi transmise liste cu datele beneficiarilor. Confirmarea locului se face prin prezentarea la cazare în intervalul stabilit (25.09 – 01.10 pentru toate căminele). Programul orientativ: L-V: 08:00 – 16:00; S-D: 08:00 – 14:00. La cazare vă rugăm să aveți în vedere anunțurile Direcției Cămine-Cantine pe site (AICI) și/sau Facebook (AICI).
Nu au fost repartizate către FLLS locuri în următoarele cămine: Gaudeamus, Leu C, Grozăvești A, Măgurele.
ATENŢIE! Vă rugăm citiți cu atenție următoarele mențiuni primite de la comisia de cazare:
- Punctajele contestate anterior au fost verificate și actualizate în listele de mai sus. Nu se mai admit contestări ale punctajelor pentru anii în curs, perioada de timp fiind încheiată pentru etapa respectivă.
- Continuitățile și preferințele de cazare au fost aprobate, în limita locurilor disponibile. Cazurile prioritare cu media/punctajul sub cele cazate pe criterii academice au fost cazate pe ultimele locuri disponibile, indiferent de opțiunile exprimate în formular.
- Reamintim faptul că punctajele pentru criteriul academic sunt acordate pentru mediile din vară, fără a include rezultatele restanțelor, măririlor și materiilor facultative (etica la licență, modulul psihopedagogic, sportul în anul 2 etc.). Restanțele și măririle vor fi luate în calcul în etapa redistribuirilor.
- Contestații cu privire la repartizări pot fi depuse până la data de 24.09.2024 prin email (cazari@asls.ro), până la ora 18:00. ATENȚIE! Contestațiile reprezintă semnalarea unor nereguli sau incorectitudini în procesul de cazare, care trebuie menționate clar în textul e-mailului! Contestațiile care nu vizează un aspect anume (de tipul „nu am primit cămin unde mi-am dorit, doresc altceva”) nu vor fi luate în considerare.
- Orice loc necontractat până la finalul perioadei de cazare efectivă (25.09-01.10,) este considerat refuzat și va fi considerat vacant.
Calendar Etapa 1 2024
Etapa 1:
- 28.08 – 08.09 – completarea formularelor pentru toți anii (informații mai jos);
- 28.08 – 13.09 – trimiterea documentelor (de caz social, voluntariat etc.) pentru persoanele care nu au reușit să atașeze în formular în perioada de mai sus sau să trimită pe e-mail (în cazul celor din anul I).
- 18.09 – întocmirea și afișarea listelor cu studenții care au depus cerere de cazare:
- Listele au fost afișate AICI;
- Studenții din anii în curs (L2, L3, M2, D2, D3) apar codificați cu numărul matricol, studenții admiși în 2024 (L1, M1, D1) apar codificați cu numărul de dosar/legitimație;
- Studenții care nu au respectat metodologia și nu au drept de cazare au fost notificați prin telefon/e-mail și sunt marcați cu roșu;
- Studenții care nu au trimis (toate) documentele aferente cazului social/prioritar au fost notificați prin telefon/e-mail;
- Pentru anul 1 (admitere 2024, licență și master) se iau în considerare doar mediile de admitere, pentru anii în curs punctajul academic este cel din sesiunea din vară – ÎNAINTEA sesiunii de restanțe/măriri;
- Pentru anul 1 (viitorul an 2) cu mai multe credite obligatorii decât numărul standard, punctajul academic se corectează cu un factor, astfel încât punctajul maxim să fie 600, același lucru se aplică și celor care au revenit din Erasmus cu mai multe credite sau celor care la master au urmat cursuri la alte masterate cu credite suplimentare;
- până la 19.09 (ora 23:59) – depunerea eventualelor sesizări cu privire la listele afișate – prin email la cazari@asls.ro;
- 20.09 (seara) – publicarea listei finale cu punctaje (dacă vor exista modificări);
- Listele au fost actualizate AICI;
- 23.09 ora 15:00 – afișarea listei cu beneficiarii locurilor de cazare (toți anii) pe site-ul Facultății, trimiterea repartizării prin e-mailul furnizat la momentul înscrierii;
- până la 24.09 (ora 18:00) – depunerea contestațiilor – prin email la cazari@asls.ro;
- 25.09, ora 12:00 – afișarea listelor finale (dacă sunt modificări) și transmiterea acestora către Comisia Centrală de cazare (care le va transmite administratorilor de cămin);
- 25.09 (după ora 12:00) – 01.10 – cazarea efectivă în cămine – vă rugăm să aveți în vedere anunțurile Direcției Cămine-Cantine pe site (AICI) și/sau Facebook (AICI). Programul orientativ: L-V: 08:00 – 16:00; S-D: 08:00 – 14:00.
Etapa 2 (redistribuiri – calendar orientativ):
- 28-30.09 – completarea formularului electronic de înscriere la etapa a doua;
- 01.10 (seara) – afișarea listelor cererilor depuse și a punctajelor;
- 02.10 (până la ora 16:00) – depunerea de sesizări cu privire la listele afișate – prin email la cazari@asls.ro;
- 02.10 (seara) – afișarea ierarhiei cererilor din etapa a doua;
- 03.10, ora 12:00 – ședință online de repartizare a locurilor din etapa a doua – ATENȚIE! PREZENȚA ESTE OBLIGATORIE!
- 04.10-08.10 – cazarea efectivă a studenților.
Etapa 3 (redistribuiri pe universitate) – această etapă se desfășoară la nivelul Universității, comisia de cazare a FLLS NU mai este implicată și NU poate oferi informații suplimentare. Vă rugăm să urmăriți site-ul UB și pagina de Facebook a DCCAS pentru mai multe informații.
Pentru orice alte informații sau nelămuriri, puteți trimite un e-mail către cazari@asls.ro
Depunerea dosarelor pentru anii I licență/master (admitere 2024) și doctorat (toți anii)
În atenția candidaților admiși în anul I licență/masterat/doctorat și doctoranzilor (indiferent de an) de la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine care doresc obținerea unui loc în cămin, formularul electronic poate fi completat AICI până la data de 8 septembrie (inclusiv).
Candidații aflați încă în procesul de admitere la licență/masterat/doctorat sunt rugați să completeze formularul electronic în această perioadă, chiar dacă nu au fost încă declarați admiși! Persoanele care nu vor fi declarate admise până la publicarea listelor finale vor fi retrase din oficiu din listele de repartizare a locurilor.
Locurile sunt insuficiente pentru necesitățile Facultății – în ultimii ani au fost aprobate în jur de 50-60% din cererile de cazare la nivel de facultate). Până la rezolvarea acestei situații, studenții admiși în anul I (licență) care nu se încadrează în prevederile art. 8 (vezi mai jos) pot primi locuri doar în etapa a doua, la redistribuiri, în limita locurilor disponibile.
Conform art. 8, din Procedura de cazare a FLLS, studenții declarați admiși în anul I pot completa formularul electronic în termenul anunțat, în următoarele condiții:
- studenții români sau cetățeni UE admiși pe locuri subvenționate de la buget;
- studenții români sau cetățeni UE admiși la ciclul de licență pe locuri cu taxă*, cu media peste 9,00 (admitere cu medie mixtă), respectiv peste 8,00 (admitere cu medie de bac);
- studenții români sau cetățeni UE admiși la master sau doctorat pe locuri cu taxă*;
- studenții români sau cetățeni UE cu caz social sau medical, indiferent de medie sau forma de finanțare.
* Studenții care nu beneficiază de subvenție conform reglementărilor legale (studenții cu taxă, studenții cetățeni ai statelor non‐UE etc.) vor plăti regia de cămin integrală (aproximativ dublul regiei de cămin plătite de studenții cu subvenție).
Orice situație specială (caz social, medical etc.) se dovedește cu actele de mai jos, trimise prin email la adresa cazari@asls.ro, separat de completarea formularului de cazare. Ambii pași sunt obligatorii pentru situația specială. Transmiterea documentelor fără completarea formularului electronic nu va fi luată în considerare. Completarea formularului fără transmiterea documentelor va invalida situația specială.
Următoarele acte vor fi transmise prin e-mail (scanate sau fotografiate astfel încât documentul să poată fi citit integral), până la data de 13 septembrie 2024. În cazul în care dosarul necesită completări, acestea vor fi solicitate de comisia de cazare prin e-mail.
Actele necesare pentru argumentarea cazurilor prioritare sunt (după caz):
- Adeverință medicală în original de la medicul specialist, din care să rezulte că studentul/studenta suferă de o anumită afecțiune cronică sau handicap fizic/locomotor;
- Certificatul/certificatele de deces ale părinților;
- Hotărâre judecătorească / adeverință care să ateste că studentul provine dintr-un centru de plasament sau din plasament familial;
- Certificat/e de naștere ale copiilor în întreținerea studentului necăsătorit.
- Hotărârea judecătorească de divorț (dacă este cazul);
- Adeverință de la autoritatea fiscală locală care atestă faptul că părinții nu obțin venituri (dacă este cazul);
- Dacă un părinte este grav bolnav, se aduc acte doveditoare – adeverință de la medicul specialist (dacă este cazul);
- (obligatoriu) Adeverințe cu salariile nete ale părinților sau cupoanele de pensie pe ultimele 12 luni înaintea perioadei de depunere a cererii, adeverințe de șomaj, handicap sau lipsă a veniturilor, dacă este cazul;
- Certificatele de naștere și adeverințele de elev/student (dacă este cazul) ale fraților/surorilor minori sau majori, dacă sunt înmatriculați la o instituție de învățământ superior.
Comisia nu va face publice datele din dosar decât în cazuri extreme.
Depunerea dosarelor pentru anii în curs (viitorii ani II, III, M2):
Depunerea dosarelor pentru anii în curs (viitorii ani II, III, M2) se face prin formular electronic, accesibil AICI până la data de 8 septembrie (inclusiv). ATENȚIE! Formularul se completează în platforma Office 365 și este necesară folosirea contului instituțional (mai multe informații despre conturile instituționale de email AICI).
Orice situație specială (caz social, medical, activitate extracurriculară etc.) se dovedește cu actele de mai jos, încărcate prin formularul de cazare sau în cazurile excepționale trimise pe adresa de e-mail până la data de 13 septembrie 2024.
Următoarele acte vor fi încărcate în formularul de cazare pentru obținerea de puncte suplimentare, conform procedurii de cazare. În cazul în care dosarul necesită completări, acestea vor fi solicitate de comisia de cazare prin e-mail.
Actele doveditoare pentru activități extracurriculare (dacă este cazul):
I. Merite excepționale în voluntariat:
- Adeverinţă de voluntar pentru activitatea din ultimul an universitar;
- Scrisoare de recomandare din partea departamentului de resurse umane sau conducerii instituţiei / organizaţiei (obligatoriu);
II. Activitate ştiinţifică susţinută:
- Adeverinţe de participare la conferinţe naţionale/internaţionale;
- Diplome de participare/Premii la concursuri naţionale/internaţionale specifice profilului;
- Scrisoare de recomandare din partea cadrului didactic îndrumător (obligatoriu);
III. Actele necesare pentru argumentarea cazurilor sociale sunt (după caz):
- Adeverință medicală în original de la medicul specialist, din care să rezulte că studentul/studenta suferă de o anumită afecțiune cronică sau handicap fizic/locomotor, însoțită de avizul medicului de la Cabinetul medical studențesc;
- Hotărârea judecătorească de divorț;
- Adeverință de la autoritatea fiscală locală care atestă faptul că părinții nu obțin venituri;
- Certificatul/certificatele de deces ale părinților;
- Dacă un părinte este grav bolnav, se aduc acte doveditoare (adeverință de la medicul specialist);
- (obligatoriu) Adeverințe cu salariile nete ale părinților sau cupoanele de pensie pe ultimele 12 luni înaintea perioadei de depunere a cererii, adeverințe de șomaj, handicap sau lipsă a veniturilor, dacă este cazul;
- Certificatele de naștere și adeverințele de elev/student (dacă este cazul) ale fraților/surorilor minori sau majori, dacă sunt înmatriculați la o instituție de învățământ superior.
Comisia nu va face publice datele din dosar decât în cazuri extreme.
Pentru orice alte informaţii sau nelămuriri, puteţi trimite un e-mail către cazari@asls.ro
DOCUMENTAȚII
- Metodologia UB și alte informații despre procesul de cazare pot fi consultate AICI.
- Procedura de cazare a FLLS poate fi găsită AICI.
- Lista și descrierea căminelor UB poate fi consultată AICI, cu mențiunea că, din experiența anilor anteriori, FLLS nu primește deloc locuri în căminul Gaudeamus, iar locurile în căminele A1, Pallady II și Leu C sunt limitate.
Pentru orice alte informaţii sau nelămuriri, puteţi trimite un e-mail către cazari@asls.ro