Calendarul cazărilor 2024
Etapa 1 (calendar orientativ, urmează să fie completat după afișarea calendarului UB):
- 28.08 – 08.09 – completarea formularelor pentru toți anii (informații mai jos);
- 28.08 – 13.09 – trimiterea documentelor (de caz social, voluntariat etc.) pentru persoanele care nu au reușit să atașeze în formular în perioada de mai sus sau să trimită pe e-mail (în cazul celor din anul I).
- – întocmirea și afișarea listelor nominale cu studenții care au depus cerere de cazare:
- – depunerea eventualelor sesizări cu privire la listele afișate – prin email la cazari@asls.ro;
- – publicarea listei finale cu punctaje (dacă vor exista modificări);
- – afișarea listei cu beneficiarii locurilor de cazare (toți anii) pe site-ul Facultății;
- – depunerea contestațiilor – prin email la cazari@asls.ro;
- – afișarea listelor finale (dacă sunt modificări) și transmiterea acestora către Comisia Centrală de cazare (care le va transmite administratorilor de cămin);
- – cazarea efectivă în cămine – vă rugăm să aveți în vedere anunțul ce va fi publicat pe pagina de Facebook a Direcției Cămine-Cantine.
Etapa 2 (redistribuiri – calendarul urmează să fie completat după afișarea calendarului UB):
- – completarea formularului electronic de înscriere la etapa a doua;
- – afișarea listelor cererilor depuse și a punctajelor;
- – depunerea de sesizări cu privire la listele afișate – prin email la cazari@asls.ro;
- – afișarea ierarhiei cererilor din etapa a doua;
- – ședință online de repartizare a locurilor din etapa a doua – ATENȚIE! PREZENȚA ESTE OBLIGATORIE!
- – cazarea efectivă a studenților.
Etapa 3 (redistribuiri pe universitate) – această etapă se desfășoară la nivelul Universității, comisia de cazare a FLLS NU mai este implicată și NU poate oferi informații suplimentare. Vă rugăm să urmăriți site-ul UB și pagina de Facebook a DCCAS pentru mai multe informații.
Pentru orice alte informații sau nelămuriri, puteți trimite un e-mail către cazari@asls.ro
Depunerea dosarelor pentru anii I licență/master (admitere 2024) și doctorat (toți anii)
În atenția candidaților admiși în anul I licență/masterat/doctorat și doctoranzilor (indiferent de an) de la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine care doresc obținerea unui loc în cămin, formularul electronic poate fi completat AICI până la data de 8 septembrie (inclusiv).
Candidații aflați încă în procesul de admitere la licență/masterat/doctorat sunt rugați să completeze formularul electronic în această perioadă, chiar dacă nu au fost încă declarați admiși! Persoanele care nu vor fi declarate admise până la publicarea listelor finale vor fi retrase din oficiu din listele de repartizare a locurilor.
Locurile sunt insuficiente pentru necesitățile Facultății – în ultimii ani au fost aprobate în jur de 50-60% din cererile de cazare la nivel de facultate). Până la rezolvarea acestei situații, studenții admiși în anul I (licență) care nu se încadrează în prevederile art. 8 (vezi mai jos) pot primi locuri doar în etapa a doua, la redistribuiri, în limita locurilor disponibile.
Conform art. 8, din Procedura de cazare a FLLS, studenții declarați admiși în anul I pot completa formularul electronic în termenul anunțat, în următoarele condiții:
- studenții români sau cetățeni UE admiși pe locuri subvenționate de la buget;
- studenții români sau cetățeni UE admiși la ciclul de licență pe locuri cu taxă*, cu media peste 9,00 (admitere cu medie mixtă), respectiv peste 8,00 (admitere cu medie de bac);
- studenții români sau cetățeni UE admiși la master sau doctorat pe locuri cu taxă*;
- studenții români sau cetățeni UE cu caz social sau medical, indiferent de medie sau forma de finanțare.
* Studenții care nu beneficiază de subvenție conform reglementărilor legale (studenții cu taxă, studenții cetățeni ai statelor non‐UE etc.) vor plăti regia de cămin integrală (aproximativ dublul regiei de cămin plătite de studenții cu subvenție).
Orice situație specială (caz social, medical etc.) se dovedește cu actele de mai jos, trimise prin email la adresa cazari@asls.ro, separat de completarea formularului de cazare. Ambii pași sunt obligatorii pentru situația specială. Transmiterea documentelor fără completarea formularului electronic nu va fi luată în considerare. Completarea formularului fără transmiterea documentelor va invalida situația specială.
Următoarele acte vor fi transmise prin e-mail (scanate sau fotografiate astfel încât documentul să poată fi citit integral), până la data de 13 septembrie 2024. În cazul în care dosarul necesită completări, acestea vor fi solicitate de comisia de cazare prin e-mail.
Actele necesare pentru argumentarea cazurilor prioritare sunt (după caz):
- Adeverință medicală în original de la medicul specialist, din care să rezulte că studentul/studenta suferă de o anumită afecțiune cronică sau handicap fizic/locomotor;
- Certificatul/certificatele de deces ale părinților;
- Hotărâre judecătorească / adeverință care să ateste că studentul provine dintr-un centru de plasament sau din plasament familial;
- Certificat/e de naștere ale copiilor în întreținerea studentului necăsătorit.
- Hotărârea judecătorească de divorț (dacă este cazul);
- Adeverință de la autoritatea fiscală locală care atestă faptul că părinții nu obțin venituri (dacă este cazul);
- Dacă un părinte este grav bolnav, se aduc acte doveditoare – adeverință de la medicul specialist (dacă este cazul);
- (obligatoriu) Adeverințe cu salariile nete ale părinților sau cupoanele de pensie pe ultimele 12 luni înaintea perioadei de depunere a cererii, adeverințe de șomaj, handicap sau lipsă a veniturilor, dacă este cazul;
- Certificatele de naștere și adeverințele de elev/student (dacă este cazul) ale fraților/surorilor minori sau majori, dacă sunt înmatriculați la o instituție de învățământ superior.
Comisia nu va face publice datele din dosar decât în cazuri extreme.
Depunerea dosarelor pentru anii în curs (viitorii ani II, III, M2):
Depunerea dosarelor pentru anii în curs (viitorii ani II, III, M2) se face prin formular electronic, accesibil AICI până la data de 8 septembrie (inclusiv). ATENȚIE! Formularul se completează în platforma Office 365 și este necesară folosirea contului instituțional (mai multe informații despre conturile instituționale de email AICI).
Orice situație specială (caz social, medical, activitate extracurriculară etc.) se dovedește cu actele de mai jos, încărcate prin formularul de cazare sau în cazurile excepționale trimise pe adresa de e-mail până la data de 13 septembrie 2024.
Următoarele acte vor fi încărcate în formularul de cazare pentru obținerea de puncte suplimentare, conform procedurii de cazare. În cazul în care dosarul necesită completări, acestea vor fi solicitate de comisia de cazare prin e-mail.
Actele doveditoare pentru activități extracurriculare (dacă este cazul):
I. Merite excepționale în voluntariat:
- Adeverinţă de voluntar pentru activitatea din ultimul an universitar;
- Scrisoare de recomandare din partea departamentului de resurse umane sau conducerii instituţiei / organizaţiei (obligatoriu);
II. Activitate ştiinţifică susţinută:
- Adeverinţe de participare la conferinţe naţionale/internaţionale;
- Diplome de participare/Premii la concursuri naţionale/internaţionale specifice profilului;
- Scrisoare de recomandare din partea cadrului didactic îndrumător (obligatoriu);
III. Actele necesare pentru argumentarea cazurilor sociale sunt (după caz):
- Adeverință medicală în original de la medicul specialist, din care să rezulte că studentul/studenta suferă de o anumită afecțiune cronică sau handicap fizic/locomotor, însoțită de avizul medicului de la Cabinetul medical studențesc;
- Hotărârea judecătorească de divorț;
- Adeverință de la autoritatea fiscală locală care atestă faptul că părinții nu obțin venituri;
- Certificatul/certificatele de deces ale părinților;
- Dacă un părinte este grav bolnav, se aduc acte doveditoare (adeverință de la medicul specialist);
- (obligatoriu) Adeverințe cu salariile nete ale părinților sau cupoanele de pensie pe ultimele 12 luni înaintea perioadei de depunere a cererii, adeverințe de șomaj, handicap sau lipsă a veniturilor, dacă este cazul;
- Certificatele de naștere și adeverințele de elev/student (dacă este cazul) ale fraților/surorilor minori sau majori, dacă sunt înmatriculați la o instituție de învățământ superior.
Comisia nu va face publice datele din dosar decât în cazuri extreme.
Pentru orice alte informaţii sau nelămuriri, puteţi trimite un e-mail către cazari@asls.ro
DOCUMENTAȚII
- Metodologia UB și alte informații despre procesul de cazare pot fi consultate AICI.
- Procedura de cazare a FLLS este în curs de revizuire.
- Lista și descrierea căminelor UB poate fi consultată AICI, cu mențiunea că, din experiența anilor anteriori, FLLS nu primește deloc locuri în căminul Gaudeamus, iar locurile în căminele A1, Pallady II și Leu C sunt limitate.
Pentru orice alte informaţii sau nelămuriri, puteţi trimite un e-mail către cazari@asls.ro